دانلود تحقیق درمورد مراحل ساخت تونلهاي بزرگ

دانلود تحقیق درمورد مراحل ساخت تونلهاي بزرگ

0 2k
دانلود تحقیق درمورد مراحل ساخت تونلهاي بزرگ

با دانلود تحقیق در مورد مراحل ساخت تونلهاي بزرگ در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق مراحل ساخت تونلهاي بزرگ را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق مراحل ساخت تونلهاي بزرگ ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد مراحل ساخت تونلهاي بزرگ

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:12 صفحه

قسمتی از فایل:

مطالعات اوليه ؛   

      ابتداي مسيري را كه مي خواهند در آن تونل حفاري شود را مورد بررسي قرار مي دهيم . به اين صورت كه هياتي از مشاورين ، طراحان و نقشه بردران مسير را بصورت هوايي يا زميني بازديد كرده و سه مسير پيشنهادي در نظر گرفته مي شود بعد در دفتر فني اين سه مسير از نظر هاي مختلف مورد بررسي قرار مي گيرد و بهترين مسير از بين آنها انتخاب مي شود .

مسير انتخاب شده توسط مهندسين زمين شناس مورد بررسي قرار ميگيرد و در فواصل مختلف از كوه نمونه برداري مي كنند و آنها را در آزمايشگاه مورد بررسي قرار مي دهند ، و گسلهاي موجود در منطقه را شناسائي و نوع حركت آنها را مشخص مي كنند ، سپس نقشه اي از مقطع طولي كوه انتخاب كرده و روي آن جنس نوع سنگها ، محل گسلها و مقاطع ريزشي را مشخص مي كنند .

         در مرحله بعد مسير توسط نقشه برداران ميخ كوبي مي شود و از هردو طرف كوه مورد بررسي قرار مي گيرد و بعد از مثلث بندي كردن مراحل ساخت تونل شروع مي شود .


 

 


ابتدا قسمتهاي كم ارتفاع در دو سركوه كه از سنگهاي شكننده و ترك دار مي باشند را از هرد و طرف ابتدا و انتهاي تونل كوه بري كرده تا مقاطع اصلي تونل كه سطحي تقريباً يكپارچه است بدست آيد .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر